piątek, 2 października 2015

SKILLS BOX- pudelko niespodzianka dla ambitnych kobiet.

Lubię ideę boxów- pudełek niespodzianek. Subskrybowałam już Glossybox z kosmetykami, które w początkowym założeniu  miały być luksusowe, a okazało się, że w większości były to produkty drogeryjne. I o ile miałam radość z comiesięcznego odpakowywania pudełek, to już z testowania kosmetyków na które spokojnie mogłabym sobie sama pozwolić nie wzbudzało we mnie żadnych pozytywnych emocji. W efekcie końcowym muszę stwierdzić, że były to pieniądze wyrzucone w błoto, bo za te kilka stówek (zamówiłam minimum 10 pudełek) mogłabym kupić kilka produktów "z wyższej półki".
Subskrybowałam tez pudełka CUD MIÓD, to była już ciekawsza inicjatywa, bowiem co miesiąc dostawałam zestaw zdrowych produktów spożywczych, często z polskich rodzinnych małych manufaktur. Zdarzało mi się, ze coś nie było w moim guście kulinarnym, ale prawda jest taka, że większości produktów lub producentów nie znałam więc istniała mała szansa żebym kupiła je sama. CUD MIÓD nie był więc porażką finansową, a miłą choć zaledwie trzymiesięczną przygodą.

Jakiś czas temu przeczytałam o raczkującej wówczas inicjatywie dla przedsiębiorczych, ambitnych lub spragnionych motywacji (to ja) kobiet - SKILLS BOX. Szybko zasubskrybowałam pudełka i z niecierpliwością czekałam na pierwsze z nich.

I oto wczoraj je otrzymałam.

Pudełko ozdobione jest grafiką Gosi Zimniak z Bloga Freelancerki


W środku zapakowane produkty i przewodnik po zawartości  październikowego Skills Box

Według rady z przewodnika zaparzyłam jedną z trzech herbat , które nalazły się w środku, usiadłam wygodnie na podłodze z kotem i Małą K i przeglądałam prezenty.
A tam:
Karteczki memo FINGER-IT,  "lista rzeczy do zrobienia" od Dobrze Zorganizowanej

Notes włoskiej marki Moleskine oraz książka "Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki" Pawła Tkaczyka

Oraz "dziennik coachingowy. 365 pytań od twojego coacha" Kamili Rowińskiej  i Kamili Kozioł
 Dodatkowo koperta inspiracji, w której znalazły się zakładki motywacyjne, bony rabatowe na rożne szkolenia coachingowe i mini trening pozytywnego myślenia Marty Żubryckiej

 Podsumowując- kot zachwycony. ja bardzo zadowolona. Bo pudełko okazało się ciekawą, wyjątkowa inicjatywą.
Miesięczna subskrypcja kosztuje 99PLN, ja zamówiłam trzy pudełka za 282PLN, półroczna subskrypcja kosztuje 534PLN
Czy się zwróciło? Chyba tak, choć w przewodniku nie ma podanych cen załączonych produktów, ale sama książka "zakamarki marki" kosztuje (wg.ceny tylnej okładce) 39,00zł, a "dziennik coachingowy" wg kuponu rabatowego w cenie regularnej kosztuje 77zł
Nie mogę się doczekać następnego pudełka, które dostanę ok 30 października. Jeśli chcecie dostać listopadowy box, musicie złożyć zamówienie do 20.10.
Polecam, jeśli tak jak ja lubiecie wszelkie motywacyjne akcje.
Pozdrawiam
K.

2 komentarze:

  1. wygląda zachęcająco :) i ten dreszczyk emocji przy rozpakowywaniu.. uwielbiam takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń