piątek, 30 października 2015

Skills Box 2 - czyli dawka inspiracji na listopad

Drugie pudełko SkillsBox trafiło dziś w moje ręce. Cieszyłam się jak dziecko rozpakowując ciężką paczkę.
Na powitanie inspirujący cytat ( w moim przypadku idealnie dopasowany do sytuacji w jakiej się obecnie znajduję)

W środku jak dotychczas herbaty, przewodnik po zawartości i koperta inspiracji (głownie promocje i rabaty)

Bohaterami tego pudełka są:
1. Książka o skutecznym zarządzaniu "Poszukiwanie doskonałości w biznesie" Thomasa J.Petersa i Roberta H.Watermana

2.HAPPY LISTczyli inspirujące listy (w czym jestem dobra/ o czym marzę itd)

3"Terminarz coachingowy 2016. Rok pozytywnych zmian".

4. Torba na zakupy Niby zwykła torba ale z przesłaniem :-)

Czy jestem zadowolona? TAK. Książkę przeczytam, w "inspirujące listy" się pobawię- w ramach autoanalizy. kalendarz jest super, pięknie wykonany, duży, ciężki i pełen inspiracji, ale nie jestem pewna czy będę z niego korzystała, bo napaliłam się już na inny. Zobaczę, może jednak przy nim zostanę, jak nie to komuś sprezentuję.

Tym razem kot nie towarzyszył mi podczas odpakowywania. Byliśmy pogniewani za poranne obsikanie mojego łózka :-)

Pozdrawiam Was gorąco
K.

1 komentarz:

  1. Witaj,
    czy chciałabyś sprzedać kalendarz z I edycji (październikowej).?
    justa_g15@op.pl

    OdpowiedzUsuń