niedziela, 25 października 2015

Moje 35 urodziny

35 lat minęło... na szczęście nie jak jeden dzień.

Bilans tych lat jest dodatni, dzieciństwo typowe dla wszystkich dzieci z lat 80-tych czyli zabawy na podwórku z kolegami i koleżankami, samotne powroty ze szkoły z kluczem na szyi (uwielbiałam być sama w domu), szkołę średnia wspominam bardzo miło, studia doceniam dopiero teraz i żałuje ze nie chciało chodzić mi się na wykłady (jestem strasznym leniem),  Czy bym coś zmieniła? Z jednej strony nie, bo podoba mi się moje życie teraz, ale jedyne czego żałuję to że nie spróbowałam drugi raz zdawać na medycynę, zmieniłabym tylko to.
Ostatnie 10 lat to już życie zawodowo - rodzinne. Córka to moje oczko w głowie, moja duma i radość. Praca, jak to praca zawsze można zmienić. Nazywanie ośmiogodzinnego siedzenia za biurkiem karierą jest poważnym nadużyciem,  ale jestem dobrze za nie wynagradzana więc generalnie nie narzekam, ale czuję już powoli wypalenie.
 Oznak upływającego czasu nie odczuwam, nie mam zmarszczek, albo po prostu ich nie zauważam, grawitacja odbija się już na jędrności mojego ciała, ale ono i tak podoba mi się bardziej niż 15 lat temu, akceptuję siebie w 100%.
Z wiekiem przyszła do mnie akceptacja, ale stępiły mi się pazury, kiedyś byłam nieustraszona, dziś częściej odpuszczam i wycofuję się, wolę spokój. Ale czasem tęsknię za tą pyskatą Kaśką która nie szła nigdy na kompromisy, chciałbym żeby chociaż częściej mnie odwiedzała jeśli nie może wrócić na stałe.
A co przede mną? Mam nadzieję, ze jeszcze wiele się wydarzy. Tęsknię za nauką więc może jakieś studia podyplomowe? Może aikido kiedy za miesiąc P wróci z kursu? Mała Kasia jest coraz większa i ja mam już więcej czasu dla siebie, ćwiczę, mam zamiar być długo zdrowa i atrakcyjna, planuje wrócić do praktykowania Zazen. Przede mną jeszcze dużo nowego...

2 komentarze:

  1. sto lat, sto lat, niech żyje, żyje nam! nieeech żyyyje naaam! wspaniały bilans, piękne plany :) życzę ich spełnienia, życzę spełniania się w małych i wielkich rzeczach, życzę wymarzonych cudowności, życzę absolutnie pięknego życia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post. Pozazdroscic osiagniec :) Moje 35 urodziny zblizaja sie wielkimi krokami

    http://czastylkodlamnie.blogspot.ca

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń