niedziela, 11 stycznia 2015

Ostatnie podsumowanie- ulubione książki 2014

To już chyba ostatnie podsumowanie 2014 roku,a le widzę, ze blogo i vlogosfera wciąż jest pełna wszelkich podsumowań, dlatego pozwolę sobie zaprezentować mój subiektywny ranking najlepszych książek które czytałam w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

Mag sprawił, że czas się na chwilę zatrzymał. Czytałam go na plaży, aż doszłam do rozdziału opisującego egzekucję Conchista. Zamarłam. Słowo "wolność" nabiera nowego znaczenia po tej lekturze.Konflikt Bóg a Wolność zawsze był dla mnie fascynujący, a w świetle ostatnich wydarzeń nabiera dla mnie osobiście szczególnego znaczenia. Polecam wszystkim lubiącym ciekawą, choć nie łatwą literaturę.

Szefowa okazała się najbardziej inspirującą książką z jaką miałam styczność, po jej lekturze aż ma się ochotę brać sprawy w swoje ręce. Absolutnie polecam... wszystkim.

Czerwone liście najpierw mnie lekko irytowały, ale potem okazały się fantastycznym kryminałem z ciekawą intrygą. Polecam fanom gatunku

Zamień chemię na jedzenie zrewolucjonizowało moje życie i nawyki żywieniowe, tej książki nie trzeba szczególnie polecać, dla tych którzy interesują się zdrowym odżywianiem na pewno  jest to znana pozycja

Doktor sen- nie jest to najlepszy horror Kinga, ale ciekawy. Jeśli ktoś zastanawia się jakie były dalsze losy chłopca  ze Lśnienia to znajdzie tu odpowiedź

Czy jesteś psychopatą to ciekawa pozycja pokazująca, ze psychopaci to nie zawsze seryjni mordercy (choć na ogół mają problemy z prawem), niestety otaczają nas wyjątkowo często, są świetnymi kłamcami i manipulatorami. A może przy tej okazji zdradzę Wam sekret: czytam wszystko o psychopatach, nie o tych fikcyjnych, ale prawdziwych. Boję się ich, dlatego ich poznaję.

A teraz przede mną masa nowych książek, tych które dostałam pod choinkę i tych które od lat czekają na swoją kolej.
A jaka jest wasza ulubiona książka ubiegłego roku?
Pozdrawiam
K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz