sobota, 15 listopada 2014

Nowe książki w mojej biblioteczce

Wiem, że miałam nie kupować nowych książek dopóki nie przeczytam tych które rozpoczęłam i odłożyłam. Nie mogłam sobie jednak odmówić kilku jako prezentu urodzinowo-imieninowego (zrobiłam sobie go sama)



ZNISZCZ TEN DZIENNIK ma nauczyć mnie kreatywności, póki co świetnie się bawimy z małą K skacząc po nim i chlapiąc go kawą, widzę jednak że dużo nauki jeszcze przede mną, w destrukcji jestem bardzo zachowawcza i boję się przekroczyć jej granice, które przecież nie są tu wyznaczone.

ZAMIEŃ CHEMIĘ NA JEDZENIE- NOWE PRZEPISY- pierwsza częśc otworzyła mi oczy i trochę zmieniła moje nawyki żywieniowe. Tą jestem lekko zawiedziona, może dlatego, że właśnie "dojrzałam" do wegetarianizmu, a tutaj jest dużo przepisów na potrawy mięsne? I chyba nie uważam, żeby nutella domowego wyrobu była zdrowa.

ORIANA FALLACI PORTRET KOBIETY- ta kobieta niezmiennie mnie fascynuje, lubię takie osoby, które mają własne zdanie. Podobało mi się, kiedy odmówiła noszenia szmaty na głowie podczas wywiadu z Chomeinim. Teraz krytykuje się ją za "islamofobię":. Do cholery, ja też jestem islamofobką, boję się fanatyków islamskich, a patrząc na sytuację z kalifatami mój strach jest usprawiedliwiony, ale to już jest temat na inny wpis.

SZEFOWA- NAJSEKSOWNIEJSZY PREZES ŚWIATA- podtytuł mi się nie podoba. Co ma seksualność do bycia prezesem? Ale książkę zakupioną wczoraj już czytam. Lubię takie motywujące opowieści w stylu od bucybuta do milionera. Tutaj od punkówy freeganki do założycielki  i prezeski firmy wartej 100 mln dolarów. A wszystko to dzięki pracy, która jest pasją. Zazdroszczę tej pasji.

GRZECZNE DZIEWCZYNKI NIE DOSTAJĄ TEGO CZEGO CHCĄ- Kolejna pozycja z tego cyklu. Obawiam się jednak, że to już odcinanie kuponów od sławy poprzednich. Zobaczymy.

PORADNIK DLA AMBITNYCH KOBIET- JAK ZROBIĆ KARIERĘ- Miała dobre recenzje to kupiłam. Po prostu raz na jakiś czas muszę przeczytać taki poradnik. Zobaczymy jak ten wypadnie na tle tych które już czytałam

Mam nadzieję, ze to moje ostatnie zakupy przed świętami. Liczę na to, że Mikołaj wsunie mi inne wymarzone książki pod choinkę.

Jakie książki lubicie czytać? Lubicie poradniki? Ja kiedyś nie lubiłam, aż pojawił się jeden który bardzo mi pomógł. Tak więc teraz czasami po nie sięgam.

Pozdrawiam
K.

2 komentarze:

  1. Ja uwielbiam poradniki - o zdrowym odżywianiu, motywacji, o tym jak się odmłodzić i dożyć 100 lat ( he he), teraz czytam książkę "Na zdrowie", niedługo będzie recenzja. Też miałam ochotę na drugą część "Zamień chemię...", ale jak mówisz, że tam za dużo mięsa to już mi się odechciało, Oriana Fallaci też mnie fascynuje, po tą książkę chętnie sięgnę, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie bardzo mnie ciekawi książka "zniszcz ten dziennik" i kusi do zakupu :))

    OdpowiedzUsuń