poniedziałek, 17 lutego 2014

Kilka fajnych linków do Fit kanałów

Witam

Przykro mi to przyznać, ale mimo mojej radości i wielkiej nadziei pokłądanej w programie P90x, nie dałam rady. Nie dlatego, że ćwiczenia są za trudne, dla mnie są za długie (nie mogę kazdego dnia poświęcić 1-1,5 godz) na treningi, a po drugie nudziłam się, ziewałam, ćwiczenia po prostu nie dawały mi takiej radości.
Tak więc muszę sobie teraz sama organizować optymalne treningi, ale nim wrócę do ukochanej Mel B chciałam wypróbować kilka nowych rzeczy.
Jestem ostatnio spięta i nerwowa, dlatego w gorsze dni wybieram jogę z kanały Ali Kamenovy o którym pisałam w zeszłym tygodniu
Interval yoga

Kiedy chcę trochę więcej ćwiczeń siłowych, rzeźbiących sylwetkę to zaglądam na kanał  Tone It Up który prowadzą dwie piękne dziewczyny. Zarażają swoją energią i wyjątkowo nie ziewam podczas tych ćwiczeń.

A na kanale Live strong woman możemy znaleźć wiele krótkich ok 10 minutowych filmików z ćwiczeniami a także cały zestaw ćwiczeń w stylu P90x, ale co jest dla mnie zaletą, ćwiczeń krótszych bo 30-40 minutowych (STRONGER month 1)

Inne ciekawe kanały to na pewno:
GymRa
Lionsgate BeFit
A dla meżczyzn
Man Flow Yoga

Pozdrawiam
K.

1 komentarz:

  1. Tone it Up uwielbiam, dziewczyny zaszły bardzo daleko! Mają na swoim kanale wspaniały kontent..

    OdpowiedzUsuń