niedziela, 13 października 2013

Kilka słów wstępu

Na początku witam wszystkich którzy odwiedzą mnie w moim małym wirtualnym świecie.
Kim jestem? ciężko powiedzieć, kiedy bawię się z córką jestem matką, kiedy jestem w pracy jestem pracownicą, projektantką (inżynierką), w nocy, w sypialni jestem... śpiochem, a tutaj, dziś stoję przed Wami jako początkująca blogerka (cokolwiek to słowo znaczy).
Blog ten kieruję głownie do kobiet (ale oczywiście będzie mi miło gościć i dyskutować również z mężczyznami) które szukają swojej drogi na krętych ścieżkach kariery, które pracy szukają lub chcą ją zmienić. Do kobiet, w których wciąż tkwi ta mała grzeczna dziewczynka której w głowie pobrzmiewa jak mantra "nie wypada", "nie dam rady".
Ten blog jest do wspólnej motywacji, nie do moich mentorkich popisów. Modnym osttanio "coachem" nie jestem, ale przepracowałam wiele lat zarówno z kobietami jak i mężczyznami, od wszystkich się wiele nauczyłam, ale przede wszystkim pamiętam swoją walkę z uległą "kobiecą naturą", która nie wiedzieć czemu nie pozwalała mi poprosić o należną podwyżkę, powiedzieć "nie, dziś nie mam czasu na zajęcie się..." ale również poprosić o pomoc.
Dziś mam dobrą pracę i godną płacę, na wszystko zapracowałam, a słyszę "ty to masz szczęście że masz taką fajną pracę". Czy fajna? Nie wiem, nie nazywam spełnianiem się ośmiogodzinnego siedzenia przed komputerem, ale wiem jedno- to nie kwestia szczęścia.
Ale doszłam do takiego momentu kiedy poszukuję czegoś więcej, czuję że przez długi czas będę stała w miejscu, dlatego stwierdziłam że i w moim życiu potrzebne są zawodowe zmiany.
Tak więc ja będę opisywała swoje doświadczenia a Was proszę o opisywanie swoich jeśli macie ochotę. Wspierajmy się nawzajem.
Jeżeli już tu zajrzeliście zostawcie po sobie jakiś znak w postaci komentarza, jeśli interesuje Was tematyka jaką chcę poruszać napiszcie o czym chcielibyście przeczytać.
Pozdrawiam.
K.

1 komentarz:

  1. twój drugi blog też zapowiada się ciekawie, tematyka inna, ale będę śledziła na bieżąco, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń